بیوگرافی اوزیل
liveevil
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 2:10 :: نويسنده : evil

مسعود اوزیل که در سال ۱۹۸۸ در گلزن کرشن آلمان متولد شد، پدرش به نام مصطفی از کُردهای ترکیه و مادرش اهل تونس به نام گلی‌زار است. فرزندان دیگر این زوج مطلع، نسه و دویگو هستند. اجداد مسعود در دهه‌ی ۶۰ به آلمان آمدند، چرا که در آن زمان، کشور آلمان، به کارگران خارجی نیاز داشت. دو نسل بعد، مسعود در بولمک رشد یافت و پدرش مصطفی نیز در کارخانه‌ی سنگ مرمر کار می‌کرد. مسعود فقط یک رویا داشت: تبدیل شدن به زین‌الدین زیدان ستاره‌ی مسلمان تیم ملی فرانسه.



مسعود اوزیل اخیراً در مصاحبه با کانال آلمانی ZDF گفته است من کُردم نه ترک، من اهل دیاربکر در کردستان ترکیه هستم و برای من مایه افتخار است که به عنوان یک بازیکن کُرد در لیگ اسپانیا و در تیم ملی فوتبال آلمان توپ می زنم.

گزارشگر شبکه ورزشی الجزیره نیز به هنگام پخش بازیهای رئال مادرید همواره از مسعود اوزیل به عنوان یک بازیکن کُرد نام می برد.


تفریح اول او پس از فوتبال، خواندن قرآن است و پس از آن گوش دادن به آهنگهای رپ که آن را در تضاد با دینش اسلام نمی‌داند. او با جان دلای، رپر معروف رفاقت دیرینه‌ای دارد.



«مسعود» در جام جهانی 2010 در تیم ملی آلمان خوش درخشید و به همراه این تیم به مقام سوم جهان رسید. درخشش او در این مسابقات سبب شد تا تیم رئال مادرید اسپانیا با مبلغ 15 میلیون یورو با او قرارداد ببندد. اوزیل در مسابقات باشگاههای فوتبال اسپانیا (لالیگا) نیز به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان رئال مادرید موجبات قهرمانی این تیم را فراهم نمود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان evil و آدرس liveevil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 12738
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



.: بارسا نیوز : وبلاگ خبری باشگاه بارسلونا :.

چت روم فارسی

pichak 


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

دریافت کد بازی آنلاین

linkdays.length;c++) { if (linkdays[c] != null) { if ((linkdays[c][0]==thismonth + 1) && (linkdays[c][1]==count)) { document.write("

linkdays.length;c++) { if (linkdays[c] != null) { if ((linkdays[c][0]==thismonth + 1) && (linkdays[c][1]==count)) { document.write("/script
تماس با ما